Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,
dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.
Sprawy prowadzone przez Przedszkole Miejskie Nr 88
- Edukacja: - zapisy do przedszkola,
- obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
- wydawanie informacji o dziecku,
- prowadzenie dzienników zajęć przedszkola.
- Sprawy administracyjne:
- pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole,
- Sprawy kadrowe:
- sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
- Sprawozdawczość:
- raporty,
- sprawozdania.
- Archiwum:
- akta osobowe pracowników,
- dzienniki zajęć przedszkola,
- protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
- zarządzenia wewnętrzne dyrektora przedszkola,
- dokumentacja Rady Rodziców,
- dokumentacja finansowa przedszkola.
- Finanse przedszkola:
- sprawy dotyczące działalności finansowej przedszkola udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu placówkę.
Tryb załatwiania spraw:
- Przyjęcie lub wypisanie dziecka z przedszkola, zaświadczenia, wydawanie decyzji, opinii, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi: dyrektor przedszkola (codziennie w godz. 9:00 - 15:00)
- Odpłatność za przedszkole - przelew na numer konta podany w umowie
- Bieżące informacje o dziecku: nauczycielki poszczególnych grup.
- Konsultacje indywidualne dla rodziców.
Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 25-09-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 273